YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 3 October 2012

Terasa eh? I sepak kangg!



Hye Uollzz!

           Sorry I nak meraban malam ni haa.. Nak kutuk org!! Sebab kann.. Ade someone tu kan, hobi dia memang TERASA je.. MANJA sangat.. JELES? Boleh tahan gak lah.. Huh! Poning palotak den dibueknyo! 

           Orang yg cepat terasa rasanya dia ada extra emotions lah! Orang tersasul cakap sikit kan, mulalah suara daripada elok2 suara orang bertukar monyok dah macam kambing tertelan air sabun tetiba. Tetiba serius gila mcm masuk balai polis. Ingat org tak sedar lah kan ada TACING DI SITU~ Wekkk! 

          Alaa.. Nak buat macamana, aku ni mulut mcm ape je.. Tahan sabar jelahhh, nasib lah kannnn... POTPETPOTPET! OpPSss!! Tersalah cakap! yelahhh.. Dah cakap mcm peluru, tak sempat nak brek, ehhh! Dah tersalah ISU plak dah.. Haihlahh~ Hah, pastuu mulalah ada makhluk tu tetiba mcm nak ajak gadoh kan? Nasib takde gelanggang wrestling dpn ni ha, kalo tak aku ON jerrr! Meh ahhh! Meh ahhh! *angkat kening* HAHAH.

          Tapi kannn.. Nasib baiklahhh aku nie jenis yg KAYU2 COMEL. *krik krik krik* Disebabkan aku punya slenger ni comel kelas A, at last tacing dia tuu dah BUNGKUS CAMPAK DLM LAUT! HAHA, cair lettew org mintak maaf byk2 kali sampai nak gugur gigi-gigi ni. 
      
        "Sorry laaa.. Kau tahu aku tak penah niat pun nak buat kau terasa kan? It's just a slip of words.. Sorry sangat.. Sorry. Sorry please..." *Buat2 tone terketar-ketar dlm tengkak mcm tahan nanges. :P 

           Alhamdulillah.. Terasa nya tak berpanjangan, merajuk tak kesampaian, mogok dah habis tengah jalan.. Hanya sayang semakin bertahan!! 

*Sayang, ko tahu tak ko comel sgt! Ko buat aku nak sepak2 je ko nie! Ko punya gedik mengada tuuu buat aku makin sayang. Ko buat aku sabar layan ko punya cekadak tuh! Ko buat aku jd lgi dekat dgn ko.. Maaf sgt2 sebab aku selalu cakap benda2 bongok yg nanti buat ko terasa..Jujur, aku tak niat langsung pun lah.. Maaf..  Mimpi indah.. Hopefully, zikir tadi buat ko tidur lena.. Subhanallah, indahnya rasa nie.. Sayang, ko buat aku TERjatuh sayang lagi!!

No comments:

Post a Comment