YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday, 12 November 2012

Mohon, mohon, mohon!

Dibawakan khas dari Nepal, inilah dia orangnya. Ape? Ape? Pandang je boleh ha, awk gedik nak amik dia, jgn tanya kenapa lah kan kaki sy cium pipi awk! Makhluk kat atas ni namanya, Dzamir. Dia senget, dia sewel, dia hitam, dia pendek, dia tonggek, dia gedik, dia buncit. *kfine, jahat gila dah kutuk gini*. Biar lah nak kutuk pun! Biar gegirls kat lua tu tak nak dkt awk! Biar sy sorang je boleh suka awk! Sorry k, I'M NOT SHARING! Tak sukaaaa! Tak sukaaa! *hentak kaki, emo tetiba*.
Tak kesahlaaa awk camner skalipun, sy dengan awk. I repeat, SYA DGN AWAK!!!!

So Dzamir Irwan bin Abdul Rahman,

mohon awak sayang sy mcm sy syg gila dkt awk,
mohon jgn buat derk dgn sy bila awk bosan,
mohon jgn pergi bila sy nanti,
mohon jgn takde bila sy perlukan awk, 
mohon jgn tacing bila sy bebel dkt awk,
mohon jgn give up bila kita gaduh,
mohon jgn marah sgt bila sy salah,
mohon jgn lupakan sy bila awk sibok,
mohon datang balik bila da puas merajuk,
mohon jujur dan setia bila sy percayakan awk,
mohon awak jadi yang terakhir untuk sy, SELAMANYA.

Semoga rasa ini takkan pernah hilang, diiringi jodoh berpanjangan dan hati kita selalu tabah utk teruskan apa yang kita ada sekarang..

Dzamir,
Syahirah sayangkan awak. Sayang sangat.


No comments:

Post a Comment