YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday 29 December 2012

Gegirls Keluar

Okay! Semalam aku join the gegirls klua makan2 n jalan2 kat Seksyen Tujuh. I repeat, Seksyen 7. HAHA
So, takde ape pun.. Just nak sesaje nak nak buat entry comel ni!! Tengoklah kami punya outing semalam k? Check it out!

Kami dinner at Bintang Sidewalk Restaurant! Heee.
Ini pulak Tosai special kat kedai ni! Sedap!
Makan besar nampak nya!
Okay! then kitorang pegi menggila dkt Cala Qisya boutique! Comel gilaaaa kdai ni! Gegirl sangat!
             
Enaa syok pilih peplum!  Einn pun bantai beli skirt! haha. Woii peplum kedai ni lawa gilo k! Lawa.


                 
Alala Soly, tengah shoppping pun sempat tersengeh lyn text --'
Qis dgn Irah pun nak posing jugak haaa! Hikk!


Ni saje aku nk gedik dlm fitting room. Hee! Ade katil comel kt kedai, jadi mangsa tempat aku posing!
Last before balik! *Jgn tego knape blur, tny abg kedai tu knape parkinson tangan nya!
After all, perut dah kenyang, gegirls da shopping and aku penat sampai nak terguling. Cala Qisya ni butik dia memang comel sangat! baju2 smua pun cantik. Harga? Errr.. Okay2 jelaa, standard barang butik ha. So, korang2 kalo rasa nak dtg tuu.. Ye ade satu butik dia kat Seksyen 7 belakang Uitm Shah Alam ni k! HAHA. Woi penat gila bak hang, dah. XOXO, S. *bajet mcm Lisa dlm Istanbul aku dtg*







No comments:

Post a Comment