YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 12 June 2013

After the last meet, here we go!


Yeah! Agak lama gilaaa dah tak jumpa dia. My baby, my minah senget, my mak nenek, my kakak, my miss everything.. Farhanim Zailand.
So, 7 Jun 2013. Hanim dtg jumpa aku, spend time sama2. Ya Alla, haihh lama sangat takjumpa! Hah, bila da jumpa.. First sekali? Bila dedua nampak depan mata, menjerit melalak mcm kena sawan anjing aku rasa! Nasib baiklah kolej aku ni guna batu konkrit, tak runtuh lps kena gabungan jeritan minah senget dua org nih! Masuk bilik, ape lagi.. Bukak semua cerita, pong pang pong pang borak.. Then g lunch kat Secret Recipe!
Macam macam lah minah ni, khusyuk sgt makan!
Pastu malam tu, pegi Giant! Hik hik! Makan makan sambil beli barang!

Esok tu pulak, sambung lagi gedik mengada! Pegi jalan jalan dekat Tasik Seksyen Dua kat sebelah PKNS tuh! Sambil tu, macam macam gaya lah ada! Dua dua berangan nak jadi mcm model dalam DARA.com tulaaa.. model muslimah. KONON! HAHAHA

Selama aku belek majalah, setakat ni takde lag model dia pose pakai skirt then duk bertapa camni -__-

Bajet bajet bajet! 
Bajet bajet bajet!

Moments tayang muka mintak penampor tak dilupakan! Yeaahhh!
Dan begitulah sengetnya kami bila bersua! Paling best korang tahu ape? Kami boleh jadi kami yg sebenar bila sama-sama. Sebab? Sebab kami tahu and faham each other lebih dari kami kenal kami sendiri. HAHA ayat aku mcm keling, takpelah.. Aku gelak sendiri. Dahlah, tu je entry kali ni. Nak cerita nya, Hanim datang menggedik dengan aku sana sini. Sekian.

So Hanim, thanks for coming! Aku happy? Woiii penat tersengeh bila tengok balik smua gambar nih! AKu rindu mung semek, sayang sangat. Insha-Allah, bestfriends till Jannah. AMin









1 comment:

  1. HAHA. baca lagi dan lagi. nik nik, hanim hanim *geleng2 kpala. yup, sayang selalu :)

    ReplyDelete