YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 13 August 2013

Gedik gedik Raya 2013

Assalamualaikum utk korang yg sudi jenguk blog slenger aku nih! 

Ohoiii, raya ape cer korang?? Raya aku tahun ni best gila! Sebabnya semua abang ngn akak aku balik kampung! Dah lama takpenuh camni haa kat umah. SObss! Tapi sumpah penat gila raya kali, yelaaa.. rumah penuh, sinki makin penuh dgn pinggan mangkuk mintak dicuci, rumah bersepah takyah kata laa bla bebudak smua balik kg ni.. Pape hal pun, still. Anugerah Syawal yg terindah bagi aku! Bersyukur sangat2 ada family besar camni, anak2 buah ramai.. Bila berkumpul je, meriah bak hang! Tunggu abg aku yg sorg tu kawen, then tinggallah aku sesorang menyingle lagi dlm family nih. Hikk! *awk tu, cepatlah dtg jumpa Ayoh! Jum kite kawen! (Gedik satu sampan)*

Ahhh! Sudahhh, jangan merapu sangat. Ni ha, aku nak tayang gambor mereka yg terindah ni je haa! Taraaaaaa!!
Dimulakan dgn bonda tercinta! Haih gojes pulak Mek dlm gambor ni, muah sket :* Ehh! Muah lg lah! :*
Ahah! Ini YB (yg boroi) kesayangan aku! Ayoh, comel :*
Ni KakWaa n KakLini(Uteh) Kami lah ank2 pompuan yg howttt TanSri Nik Muhammad :3

Satu satunya abang yg jd semua bnda utk aku. Yat, si huduh :P
Ini family abg sulong and second aku :D
The Five! My gegirls :)

Meet my best boys, the cousins. Akir, Yenn and Syrul!
Err yg tudung pepel tuu awek Yenn :3 yg tengah tuu Kakak, dentist to be :D
Kanak2 ribena penyepah rumah aku -___-
Yayyyy! Hanim datang berayaaaa! *joget joget*
Pegi kenduri kawen time raya pun boleh :3 *woii aku berkebaya tu okay! Pink gituuu!
Ghamai nyaaaa anak beranak :O
\
Haihh ramai benaaaa haa *sila abaikan kulit aku yg jd putih bergemerlapan tuh, lighting ok.* 
Tak dilupakannnn, muka baru bangun tido as gambar raya dia. Haihlaaaa sayang..
 
Attention ye DD, I WANT THAT SWEATER! Grrrr.
Last but not least, di kesempatan ini jugak aku nak mintak maaf berjutaaaa maaf dgn korang yg kenal aku. Kawan2, maafkan smua salah silap aku sepanjang kenal aku ni, halalkan segala bnda yg aku da dpt dri korang.. 0-0 okayyy? 

 
 













No comments:

Post a Comment