YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday 19 August 2013

Stalkers keep stalking.

Haaa, stalkers ni terdiri drpd golongan manusia yg simpan perasaan dekat kita. Tak kesah lah, simpan perasaan yg baik or vice versa. Biasanya, bila disebut stalker ni, sah2 utk stalk ke arah takbaik. Mereka mungkin drpd kawan2 kita sendiri, EXs kekasih kita, admirers kita or mgkin anonymous persons yg dah takde keje lain selain drpd usha semua kegiatan harian kita.
Kenapa? Aku bet certain reasons why people keep stalking.
-sebab dorang minat and admire diri kita
-sebab dorang takpuas hati dgn kita
-sebab kita ada benda yg dorang takkkan pernah ada
-sebab dorang jeles dorang tak mcm kita
-sebab dorang rasa kita takpatut happy dgn jadi kita
-sebab kita lawa, hensem or basically bout physical looks
-sebab org yg dorg suka, taksuka dorg
-sebab dorg nak gunakan kita tapi takberjaya
-sebab kita taklayan dorg mcm dorg nakkan kita
-sebab dorg rasa kita tak layak dapat apa yg kita ada
-sebab dorang bukan kita and takkan mampu jd kita
-sebab dendam lama yg dorang takleh lupa
-sebab dorang lupa nak bersyukur dgn apa yg dorang ada
-sebab dorang dah takde keje, stalk org da jadi hobi katanya

Anyway, aku ade pengalaman sendiri based on the title. Aku punya kes dulu mcm ape je, siap angkut puak beramai-ramai jd friend kt FB just semata-mata nak stalk aku. Macam BOD** pun ade, buat aku rimas bagai nak gila. Sampai satu masa tu, aku rasa down sgt sampai nak menangis once aku tahu mcm2 cerita pasal aku dibuat orang. Ada tu, siap buat account fake just sbb nak stalk. Ya Allah, pastu duk mengutuk semua bnda psl aku dkt twitter and sampai semua nak tahu siapa aku. At the moment, yg takpernah kenal aku pun judge aku sama as soon as dorang dgr those nonsense luahan hati psl aku from that person. Konon berdendam dgn aku sampai susah nak maafkan. Patutnya aku yg tak maafkan dia sbb dia buat aku mcm pesalah sedangkan tu masalah dia sendiri, HAHA. Sudahlah tu,  get a life and back off. And no worries, disebabkan hal ni, aku pun terer stalk org dah. Yeahh, i've learnt from the past. But, i'm done. I'm satisfied with all the things that i've found from my stalking. HAHA, so i da retired dahhh from this stupid activity. Tapinya, seriously.. Jadi stalker is too BODOH, cuz you know what? Lepas korang stalk, and u found something yg korang takpuas hati.. You will get hurt, and it's really painful. Bila dah takpuas hati, lama2 makin susah korang nak lupakan that person yg korang taksuka tu and it's end up with DENDAM and thousand hopes of KARMA upon him/her. Blerghhh -____-"

So dear people, let the gone be by gone. Enough is enough!  Be yourselves. Be new. Be better. Don't compare yourselves to others, because you're the one who's the best person to be you. Stop stalking for your better life and go eat ice cream. Hikk!

No comments:

Post a Comment