YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday 7 December 2013

2 Experiences


28 November 2013.

On that date, seharian aku penat mlayan exhibition ni. Untuk subject Social Marketing. Phewww phewww~ Penat okay. P. E.N.A.T.

Tapi, satu experience yg best lah bagi aku! Fun. Aku punya event, "Keep Healthy and Eat Fruits". Just encourage the people to eat fruits and sihat selalu! Ramai gila serbu aku punya booth, yelaaaa dapat makan buah free kannn. Sape taknak! hahaha. Anyways, thanks to the kakaks sebab sama2 as a team utk buat event ni jd gempak! Muahhhh muahhh sikit! :*
The superb team!

30 November 2013

Dah penat bersoma. Pegi pulak Kg. Doyok kat Lipis. Those moments: Naik hilux nak masuk ke dalam hutan dgn jalan yg scary nak mati, Bunyi air terjun, air yg sejuk sangat sampai rasa ke tulang, view bukit bukau yg cantik sangat, tengok gaya hidup org2 asli, makan ubi kayu bakar yg sedap gila, tidur dalam rumah buluh yg rare habis, belajar bahasa yg takpenah aku dengar, kenal Tok Batin yg obses dgn tagline '1Malaysia', borak dengan Nek Batin yang cute gilaaa and melayan adik2 main sukaneka.

Anddd, words dorang yg aku ingat:
"Chacak" : Makan, "Teohh" : Minum, "Ngot": Silakan, "Borrr": Cantik

Bersyukurlah kita manusia hidup kat luar ni ada semua kelengkapan, kemudahan, keselesaan dan kemajuan. Jangan sia-siakan



No comments:

Post a Comment