YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday 17 January 2014

Such moments of love!

Well, seems so long tak ceghita pasal cinta hati Syahirah. So here, rasa macam nak tayang sweet pulak sebab dah lama tak mengada macam ni pasal dia. Sekali sekala nak panaskan haba cinta, hihik *kenyit mata* In this few months, ade laaa benda2 comel and indah!

Kita start dgn study week. Hemm.. Yelah, slalu sgt mengadu kebuluran susah nak keluar makan sebab takde transport katenya. So, sebagai students universitas macam kita2 semua ni, aku suruh lahh dia pegi beli stok makanan yg ringan2 utk alas perut bila kebulur sgt tu ha! Tengok!
Org suruh beli benda yg buat kenyang, dia gi beli benda jajan kering camni. Eeei!!
Kan nampak monkey comel cute omomo tuuu? Haaa dia laa nak sgt monkey tu dulu, so kasi laa dia satu. Satu hari, sebab ghinduuu bergunung sangat katanya.. dia tido hug monkey lama2, kuat2 haa.. Sampai teraniaya monkey tu! See!
Sampai terkoyak bontot monkey!! Aku pun takpaham kenapa kat tempat tu jugak nak koyaknya. Musykil iolls!

Lepas dia jahit silang otomen nak terbang camtu, dia kata monkey kena rest sbb baru lepas sunat -___-"
Hemm.. dalam tawa ada duka. Biasa letuu, yedakk? Yelaa, dia sibuk sangat dengan hari2 dia kat sana sampai aku rasa macam dia takde, rasa macam kite ni tak disayang pun. Pastu, mula laaa aku tacing pilu sesorang kat sini. Text dia berjelaaaa ha, merungut macam2 buat ayat takcukup kasih sayang. Buat first time nya aku nak try merajuk dgn tak menjawap call dia yg berduyun duyun tu! Dalam hati nak angkat, tp saje nak buat dia tahu kita terasa kann. So konon nak poyo jd Miss Arrogant laa sposen ha! Last2 buat first time nya dia tayang comel, pujuk hati iteww yg lara ni. Dia bbm gambar2 sweet ni! Menitis airmata kewanitaan i ni, sobss! Kenapa comel sangat ni DD?!!! 

     
    

Andddd paling latest rasanya berita yg paling indah dan bermakna buat aku dan dia, DD dah bukak braces dia. Hihik! Rasa pelik pulak bila dia bukak besi gigi dia tu. Teringat pulak dia pakai sebab aku sound dia masa asasi dulu, "Wehh! Gigi ko buruk lah! Muka da okay, gigi macam ape jee.. Yek! Baik ko gi pagar gigi ko tu leklok." Haha, aku sebenarnya sekadar gurau gurau gambar je. Sekali mamat ni pegi buat serius tahap dewa, abis asasi je dia terus pegi pasang braces. Sampai lah masa dah in relay cecomel ni, dia mention. "DD sanggup tahan sakit pasang braces dekat gigi utk Kasih. Hilang nikmat makan. So, DD harap Kasih nampak semua ni so, Kasih takboeh tinggal DD." Ya Allah, masa dia cakap tu kannn.. hati nurani aku ni macam Ouchh gilaa weh! Rasa mcm, BIAR BENARRR sebab aku! Hemm, soo nampak laaa kat situ dia sanggup sakit utk tengok aku happy. Sobss ni laa kot benda paling besar dia berkorban utk aku. So after two years tahan sakit and jadi mamat gigi besi, akhirnya DD da boleh sengeh pepuas tanpa besi! Aku punnn happy gilaa tgok dia happy mcmni, semua gambar dia beria tayang gigi dah skang! Eiii gerammm nak tarik2 mulut dia, sabar jelaa.. 

Boleh dah laa nak sengeh sampai telinga ye sayang? Tapiiii! Sengeh utk Kasih je, bukan utk menggataii ha!
So demikianlah beberapa moments yg comel DD ni. Thanks DD sebab takpernah pergi even kita selalu tak kena sana sini. I really hope for the best of us, and I pray hard that Allah would keep us forever till the end. Please stay strong and struggle on US. We'll be fine, the third episode of our story is just too soon. Keep loving, keep being the best DD ever. And you know how top you are in my heart! Mmmuahh setepek :*

















No comments:

Post a Comment