YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday 17 January 2014

Warna warni semester 3!



Alhamdulillah, akhirnya da tamat tiga semester aku degree. Ehh? Laaa.. Tak tahu eh aku fakulti apa? Tenene~~ Sy budak Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi. Apakkk panjang nyaa nama fakulti aku. Ko hado? hahha best ke tak? Emm ade yg suka, ade yg duka. Paham jelaa ye? So, takde ape pun sebenarnya.. Just mcm nak buat sekalung penghargaan dan jutaan terima kasih utk mereka2 yg wujud dlm hidup aku dlm semester ni je.
The KAKAKS!

Fara, KakBell, Keknis, KakJaja, Ita, Seha andd Along Qish!
See! Obvious sgt aku paling kecik antara dorang! huhu
Mummy Kunor and Along Qish jadi orang kuat yg ajar aku jd keras utk face dunia campus!
The Roomates!
Lissa aka Kakak gila, thanks sbb slalu layan cerita2 Sya, main dlm bilik, gelak sampai takbunyi suara!
Juwairiah aka Juu, haha thanks sbb slalu kejut Subuh, thanks slalu layan aku mintak pape andd ajaq aku cakap utagha! Padiaaaaa! hahaha
Nida aka MakTok, hahah thanks jd partner buang sampah paling lambat, jaga Tot and Mok leklok and moga2 hang jd bisneswoman yg berjayaa! Jgn mandi lama2 sgt, jemuh nunggu hang berenang dlm bilik ayak!
Last dinner dgn Juu and Lissa!  Aaaa gonna rindu banyak2! 
Pikaa si budak gemok! hahah thanks jd adik yg pling gila! Andd Deena and Sara, nice to know you girls!
Tikah and Mimi. Teman study week! Thanks sbb byk ajar dan fahamkan ape takfaham ye korg!
Last and the most beautiful, The Gegirls! My favorite girls like ever! Ena, Ighah, Qis, Bello, Pacuu and Mizah! Take care.
Remember all those moments okay?

Rasa nya, ini jelahh kitaran orang2 yg terindah yang ada untuk melayan songeh aku. Ya Allah, thanks tahu semua untuk segalanya! Mampu sayang dalam hati and ingat dalam doa je, moga kalian sentiasa sayang diri ini jua! hihik!









No comments:

Post a Comment