YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday 19 May 2017

Review: BATH & CO.

Hai semua,


So hari ni sis nak kongsikan satu produk penjagaan badan yang sangat sangaaaat BEST!
Kenapa? Sebab semua benda yang dia ada semuanya ORGANIC.

Maksudnya, bila korang baca dekat kandungan bahan-bahan dia tu semuanya korang faham apa yang ada dalam product tu. Paling penting, BEBAS BAHAN KIMIA.

Sis suka sangat sebab bau products ni semuanya segar, buat kita rasa dekat dengan alam semulajadi. Gituuu. Hihihi so basically BATH&CO. ni dia ada beberapa jenis keluaran.











Haaaaa menarik kan? Semua ni sangat sesuai untuk semua jenis kulit especially yang ada masalah kulit kering ke, gatal2 ke, kulit merekah ke.. semuanya dapat dibantu dengan product daripada BATH&CO. ni. Tak tipu, sis sendiri dah cuba satu box! Setiap benda pun memberikan kesan yang sangat baik pada kulit kita! Cuba sendiri kalau tak percaya.

Kalau korang dah rasa menyesal pakai products yang penuh bahan kimia kat luar sana, inilah masanya untuk mencuba sesuatu yang sangat menghargai kulit anda. Semuanya berunsurkan bahan semulajadi yang penuh dengan berjuta kebaikan. Nak tahu lebih lagi?

Klik link ni: https://www.facebook.com/bathandconatural/

Sebelum terlupa, korang boleh jadikan semua products ni sebagai hadiah untuk insan tersayang masing-masing! Cantik sangat set hadiah BATH&CO. ni, lepas tu FREE DELIVERY and BANYAK BETUL DISKAUN DIA!

SPA-AT-HOME STARTER KIT GIFT BOX 

RELAXATION GIFT BOX

CASTILE-LI-CIOUS GIFT BOX

REFRESHING GIFT BOX


Now, selamat datang kepada kulit yang lebih sihat! 



No comments:

Post a Comment