YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 29 January 2014

DD's 20 minutes text.

Nak dijadikan cerita, lepas da takbaik dua hari.. Today we make it up, and just now he gave wrote me 20 minutes text. Apakkk aaa lama and panjang dia taip! jenuhh aku tunggu baca satu2, so aku rasa ini bermakna andd aku nak letak dekat blog pelangi aku ni. Macam macam feeling aku dapat once aku baca the whole texts ni, insaf, terharu bagai nak tertumpah airmata wanita iolls ni taw! Baca tang ayat sweet gula batu berkilo dia pulak kat bawah tu, haihhh.. Penat nak tersengeh melayan satu satu. Out of all, I try my best to complete you DD. Thanks for this 20 minutes text, it works on me :)

"Kasih takboleh dah laaa cakap bebukan. Takboleh la tuduh DD macamtu je selalu. DD kat sini cuba jaga semuanya utk Kaish tapi.. Bila Kasih cakap DD bebukan camtu, DD rasa sedih sangat. Macam sia sia je apa semua yang DD usahakan selama ni. Kasih DD selalu ade dgn DD, DD Kasih selalu setia dengan Kasih. Masing masing pun amik kesempatan, dedua salah. DD tahu Kasih always ade sebab tu DD tak text Kasih selalu. Kasih tahu DD takkan tinggalkan Kasih sebab tu kasih cakap ikut suka hati. Apeni? This is not love. Kasih.. Kita jauh. Kasih kat sana dgn hidup Kasih, DD kat sini dgn hidup DD. Taksama. DD tahu Kasih nak always DD ade. I know that. Tapi bila jauh mcm ni jadual hidup kita taksama. Maybe Kasih sibuk siang, DD sibuk malam. So what i'm trying to say is kita takboleh laa jadi ape yg kita sebelum ni. Maksudnya, kita kena adapt. Macam DD yg selalu keluar, DD kena la at least spend time jugak dgn Kasih. Macam Kasih yg selalu menuduh, Kasih kena lah percaya kt DD. Dont u know that you're now reading text from me? Masing2 ada kekuatan dan kelemahan. Kita takboleh focus kat salah seseorang tu je tanpa lihat salah kita sendiri. I'm reminding myself too.

Nik Syahirah,
You're truly an amazing girl i've ever met. Beautiful, brilliant, patience, sweet, caring, loving. You are. I know it. And I know you're the last puzzle that completes my heart. You're the last piece of it. And once you are with me, it is complete. I can't lie how adorable you are. I mean look at you. You got fair skin, damn it's so soft. Dark brows just like mine. Long eyelashes like elephant, i love to see them when u close your eyes. They touch your cheeks. How adorable is that? You got dark eyes, as dark as the space and it shines. Yeah..it shines like the brightest star of all. Your nose? Should i talk about it? Well, i just want u to know that it's lovely mcm lori balak. Ponn ponn! Then you got your pink lovely lips, they are wonderful. I do miss your moles, there are three of them just like stars forming a horoscope. I'm naming it as 'manja'. Wow! Look at you now sweetie. You are astronaut and let me enter your spaceship so that i can fly to the space where we would find our own planet. You are my queen and i will be your only servant. Your wish is my command. It is not that i don't want to be sweet all the time dear. I'm not sick of it, i'm just afraid that you would sick of it. You become familiar to it and then you would just act natural once i become sweet. Look at me, i spend the whole 20 minutes plus to write all these. I'm sorry if you are tired of reading this, i just want u to be happy."


HAA! Kat bawah ni reminder for both of us. Letak dekat wallpaper masing masing. Comel? hik!
 





No comments:

Post a Comment