YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday 6 February 2020

Hello 2020!

Perghhh! *tiup habuk kat skrin laptop*

Dah 2020 la guys! Means dah bertahun aku tak bukak blog ni HAHAHA. Lama aku menyepi diri merehatkan jejari ku ini daripada tup tap tup tap kat keyboard ni haa. Banyaknya stories yang dah terlepas! Banyak dah yang dah berlaku up to this moment. So, after years menyendu tetiba rasa rindu, gituu.

I think, it is the time nak buat come back membongak kat blog comel aku ni. Bila baca balik previous entries, rasa seronok pulak. I hope it is not too late for this and yes, I'm still young for this! HAHAHA ayat motivasi untuk diri sendiri sebelum rasa malas tu menyelubungi palotak den lagi.

As for the summary of my previous two years:

I'm married to my dream guy, Alhamdulillah! FINALLY kawen pun kitorang after years duk bercintan cintun sampai nak termuntah korang baca cerita kitorang kan? Hahahaha nasib baik tak silap jaga jodoh orang lain selama ni. Full story nanti aku buat in another entry ok?


I quit from my best job in ENCORP *nangis sebaldi* as I have to move following my husband to Kuala Pilah *out of no where tiberrr masuk ceruk kampung ni, sendu gila nak mati* . Memula decide nak PJJ macam orang lain but then I think it is enough with the long distance so I let go my career for the love of my life. Sesungguhnya tempat yang terbaik untuk seorang isteri ialah disisi suaminya, sekian. Below are my best teammates: Pauline, Jo, Kak Tasya, Mirah, Ema anddd the one and only En Zul (penyeri hidup di kala stress kat office, rindunya lawak bongek En Zul ni).



Aku dah pun beranak satu! Hahaha nama dia AliWafi, nanti aku cerita a bit more pasal budak debab ni ok!


Emmmm nak update apa lagi eh? Rasanya tulaaa yang paling besar setaat ni. Nanti kalau aku teringat nak update pape lagi, aku letak dalam latest entries blog ni okay? Korang yang selalu follow nak baca cerita-cerita aku bolehlah "STAY TUNED" okay? Hihi Happy 2020 guys!

No comments:

Post a Comment