YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday 22 February 2015

Sahabat (DD,2015)

Well, talking about KAWAN and SAHABAT. These two terms really different. There's someone briefs me about this.


"Sahabat ni suatu yang sangat sangat berharga. Jangan pernah sia siakan peluang yang orang bagi. Tapi kalau dia sendiri yang tak sedar dengan apa yang dia ada, then dia buat taik, tu bukan sahabat. I mean tak salah tau kalau bergurau, kalau gaduh sikit sikit. Tapi kalau bercerita buruk pasal someone kat public, tu bukan sahabat. Itu hipokrit. Berkawan sebab nak berkawan, bukan sebab bodoh nak men'capub' or naikkan your  so called popularity. I hate that shit, idiots that have no life.. Meet someone that is famous such as bloggers or the like and having lunch together just for popularity sake. They are disgusting. And when someone got more attention than him or her, they will kill one another, Talk behind their back. Shit."


I can just keep in silent. DD seems to mad bila aku terlalu baik melayan semua orang even just kenal dekat social networks, He hates the most when those "FRIENDS" lama lama back stabbed aku yg duk melayan dorang selama ni. Kadang betul semua apa DD cakap. Aku ni expect semua orang baik sangat. Ingat nanti semua orang suka aku, appreciate aku. The reality is.... NO. At all. Baik laaaa masa first time chat, kua minum sembang2, snap gambar sesama the post kat social medias. Later, bila takpuas hati nampak macam aku lebih sikit, tetiba sibuk nak tweet memacam emo sana sini. Dengki. LOL. HAHAHAHA dah penat dah jmpa masyarakat mcamni. So, aku sekarang kawan dengan org yang bebetul nak kawan dengan aku je. Anddddd for sure, akan terus sayang DD lebih.

*DD tak kasi aku share apa dia komen pasal this thing, dia sebenarnya nak advice aku je. HAHA saje nak buat reminder kat blog wane wani aku ni. Hihihi, muahh stepek :*

No comments:

Post a Comment