YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 21 August 2013

Another SUPRISE!

Masa tgah hang out kat KB semalam, tetiba fon aku bunyi.
"hello cik, rumah kat mana? Sy ada barang nak hantar ni."
"err tapi bangg, sy takde kt umah. Mak Ayah ade laaa. Umah sy before sampai sekolah rendah, belah kanan"
"Okay, thanks"

Laaa.. Da tetiba ade org anta barang kenapa? Aku ada order brg online ke? Rasanya mcm tak.. haihh, hemmm hemmm.. *jari di pipi* So, bila aku balik je. My bonda terus, "Hah!! Tu ada barang tunang awok hantar! Beria sakan sampai hantar brg kerumah." Errrr... HAR HAR HAR *muka innocent*

So what is it? Jenggg jenggg jenggg!!
Uuuu~ Comel jee paper dia pilih, sobss terharu mak! kikikiki
Apa dalam paper bag, mari kita tengok!!
Krik krik krik Alahaii comelnyaaa!
Aaaa kenapa aku rasa aku comel gilaaa dlm sweater DD niiii? *hentak kaki* HAHAH
His sweater, BEFORE. Now, it's MINE! ngeh ngeh ngeh!
Satu satunya nombor dlm fon comel ni. 
Ya Allah, seingat aku dedua barang yg aku dapat ni sebenarnya wujud dlm ayat bergurau aku je before ni.

Untuk sweater tu:
Aku: Oiii DD! Beli sweater comel tak beli dua, kedekut aaa.. Sampai hati lupa belikan sy satu! Tak kiraaa! Nak jugakkk! HAHAHA
DD: Nak yg DD da pakai ke nak DD beli baru?
Aku: Nak yg baru!
DD: Okayy, nnti DD belikan.
AKu: Oiii, takkan laa nak mintak baru. Mengada je nii. Bak yg DD punya pun tak kesah, DD g bli yg baru.
DD: Hehh, nak yg org. Nak bau ketiak org letuuu!
Aku: Siku jugakk kangg satgi! HAHAH saje jelaaa.
*Tup tup, haaa! Da sampai umah aku dahh baju beliau. -_____-

Untuk Tepon comel pulak:
DD: Kenapa susah sgt nak jwp call? Asik pending je!
AKu: Bukan taknak jawap, fon sy hang laaa DD. Fon ni kan da berkurun lamaanya..
DD: Gi laaaa beli baru! tepon murah tuuu pun jadi laaa. Janji sy call tak terganggu.
AKu: Gi laaa belikan! Sebok suruh org! Hehhh -___- HAHA
*Tup tup dia belikan betul haaa. Ishhhh! 

Based on the story, DD ni kalau cakap bergurau pape dgn dia takboleh dah. Nanti dia buat betul. Mintak nak mawas kaler pelangi agak2 DD carikan tak? :3 LOL. hahaha. Pape pun, these are such really great suprise for me! Thanks DD. I cant say much cuz you're 'TOOOOO MUCH'. I like both of tthem! *tp sumpah kekok gilaaa nak text pakai fon omeyyy tuu haa, cute sgt! Rasa mcm budak skola rendah je main tepon tu, hikk selamanya muda remaja. Gituuu!* I heart you, thank you DD. And dear Lord, thanks for keeping him there for me, as always. Thanks Ya Allah for letting me found my DD  :') Make us stay. Till forever end. InshaAllah!


No comments:

Post a Comment